הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moti Khodjaev עם תוכן  בקיץ
נושא: בקיץ תאריך: 8/11/2007 7:45:00 PM
מחבר/ת: Moti Khodjaev

נצא מנקודת הנחה שהשלדה שלך מאלומיניום.
מרבית הנזק בקיץ נגרם לצבע ולכן מספיק לכסות את האופניים בסדין לבן שלא ימשוך חום.
גם כאן כיסוי אופנוע (שבדרך כלל מגיע בצבע כסף או אפור) עושה עבודתו בצורה טובה.
לא לשכוח לשמן חלקים ולא למרוח שום דבר על השלדה.
Good Luck


חזרה לפורום