הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 8:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס ליסון עם תוכן  עוד משהו
נושא: עוד משהו תאריך: 8/11/2007 8:04:00 PM
מחבר/ת: אלכס ליסון

קודם כל, תודה רבה על התגובות.

רק עוד דבר אחד: יש לכם איזו המלצה עם איזה חומר לשמן או שזה לא משנה וכל חומר יהיה טוב מספיק..

תודה,
אלכס.



חזרה לפורום