טקסט הודעת פורום
8/11/2007 8:04:00 PM
אלכס ליסון
עוד משהו
נושא:
עוד משהו
תאריך:
8/11/2007 8:04:00 PM
מחבר/ת:
אלכס ליסון
קודם כל, תודה רבה על התגובות.
רק עוד דבר אחד: יש לכם איזו המלצה עם איזה חומר לשמן או שזה לא משנה וכל חומר יהיה טוב מספיק..
תודה,
אלכס.
חזרה לפורום