הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 8:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בלי אבל...
נושא: בלי אבל... תאריך: 8/11/2007 8:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

האופניים טובים. נקודה.

אולי קצת מעל רמת כניסה, אבל מפרט מאוזן עם מכלולים טובים, ואופניים שיכולים לשרת אותו היטב למשך שנים.

החלופות שהצעת מגיעות עם אבזור פחות טוב, ובעיקר עם בולם פחות טוב. שדרוג הבולם במעמד קניית אופניים מקבילים של מרידה, למשל, יביא אותו לאיזור המחיר שהוא מדבר עליו.


חזרה לפורום