הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור רפואה עם תוכן  די נו , מספיק עם התשובות המשוחדות
נושא: די נו , מספיק עם התשובות המשוחדות תאריך: 8/11/2007 8:49:00 PM
מחבר/ת: דור רפואה

בגלל שאתה מוכר מכאניים אז אתה מציג את ההידאולים כמקור לבעיות .

אם כבר לשים ברקס דיסק, אז עדיף בהרבה הידראולי בגלל ההבדלים בחוזק העצירה ובכמות הלחץ שצריך להפעיל על הידית ברקס

אני נוסע עם כל מיני הידראולים כבר 4 שנים ולא הייתה בעיה באף אחד מהם (רכיבה אגרסיבית)

כיום אפשר להשיג הידראולים יד שניה טובים באיזור ה 450-600 וחדשים טובים החל מ 1500
:eek:


חזרה לפורום