נושא: די נו , מספיק עם התשובות המשוחדות תאריך: 8/11/2007 8:49:00 PM
מחבר/ת: דור רפואה
בגלל שאתה מוכר מכאניים אז אתה מציג את ההידאולים כמקור לבעיות .
אם כבר לשים ברקס דיסק, אז עדיף בהרבה הידראולי בגלל ההבדלים בחוזק העצירה ובכמות הלחץ שצריך להפעיל על הידית ברקס
אני נוסע עם כל מיני הידראולים כבר 4 שנים ולא הייתה בעיה באף אחד מהם (רכיבה אגרסיבית)
כיום אפשר להשיג הידראולים יד שניה טובים באיזור ה 450-600 וחדשים טובים החל מ 1500 :eek:
|