טקסט הודעת פורום
| 8/11/2007 9:23:00 PM |
|
נושא: ממש לא ! תאריך: 8/11/2007 9:23:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
אני ממש לא מציג את ההידראולים כמקור לבעיות ! ואמרתי שההידראולי הרבה יותר חזקים ויותר איכותיים ! אבל מה לעשות .. אם קורה איזה בעיה במכנים זה לא כזה יקר .. אבל אם יש בעיה בהידראולים זה יותר יקר.
|
חזרה לפורום |
|
|