הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  ממש לא !
נושא: ממש לא !  תאריך: 8/11/2007 9:23:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

אני ממש לא מציג את ההידראולים כמקור לבעיות !
ואמרתי שההידראולי הרבה יותר חזקים ויותר איכותיים !
אבל מה לעשות .. אם קורה איזה בעיה במכנים זה לא כזה יקר .. אבל אם יש בעיה בהידראולים זה יותר יקר.



חזרה לפורום