טקסט הודעת פורום
8/11/2007 11:26:00 PM
ידין חסון
נו ...
נושא:
נו ...
תאריך:
8/11/2007 11:26:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
יפה.
אז הצגתי את הדברים כמו שצריך.
וכמובן שהכול יחסי !
ממש לא הצגתי את הדברים לטובת המכאנים כי זה לא דבילי.
חזרה לפורום