נושא: ghost תאריך: 8/12/2007 7:33:00 AM
מחבר/ת: יובל להב
אני אישית כמעט קניתי את האופנים שלהם לפני כשבועיים הייתי בעצמי אצל היבואן והוא איש מאד נחמד ולאחר כמה בדיקות לעומק הבנתי שכנראה היבואן פשט רגל או סוגר את העסק מסיבות אישיות כך שלאופניים לא יהיו אבא ואימא אם נצטרך שירות או אחריות וזאת לאחר ששמעתי ממקורות מסויימים.לעניין של האופניים הן לא רעות ברמה די טובה אבל כמו שציינתי לעיל עדיף לא להתעסק אם אין יבואן רשמי שמחליף את היבואן המקורי. לך על טרק או גארי פישר או סקוט או ספיישליזד דברים שאתה יכול לקבל שירות טוב וברמה הרבה יותר טובה מקווה שקיבלת את התשובה ההולמת לשאלתך כי עשיתי בית ספר על כל מיני דגמים של האופניים וגילית שהכי חשוב זה אבא ואימא ושירות טוב.
|