נושא: צודק אבל תאריך: 8/12/2007 9:02:00 AM
מחבר/ת: אור חרוץ
יש לי את האופניים הנ"ל עוד בחנות אמרו לי שהם לא לקפיצות ואני כן קופץ מטר מטר וצי ומשתולל והם מתאימות רק לשבילים אז בגלל זה אני לא יודע אם לקנות פול פייס והרבה חברים אומרים שכשיראו אותי ברחוב עם פול פייס יצחקו מזה כי הם לא מכירים....
|