נושא: 700 ש"ח זה מחיר נאה תאריך: 8/12/2007 5:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כדאי לבדוק שההילוכים עוברים חלק. אם לא, וזה "רק עניין של כיוונים", לכוון, ולראות שעובר חלק. אותו דבר לגבי בלמים (רפידות הם רכיב מתכלה. אם הבלימה סבירה והרפידות שחוקות, קנה חדשות). גלגלים - לשים לב שאין עיוותים בחישוקים - לא "שמיניות" (עיוות ימינה-שמאלה), ולא "ביצה" (עיוותים מעלה-מטה). לבדוק שמתח כל החישורים דומה (אין משוחררים).
עוד טריק שלימד אותי מישהו פעם - לנסות לרכב על האופניים "בלי ידיים". אופניים בעלי עיוות בשלדה יקשו על זה מאוד. אם אתה מצליח, כנראה שזה בסדר.
בסה"כ אופניים טובים, ששני חברים שלי עשו איתם מסלולים ממסלולים שונים בהנאה.
בהצלחה
|