נושא: בבקשה אני צריך עזרה מימשהו שמבין !!!טוב!! באופנים תאריך: 8/12/2007 11:03:00 PM
מחבר/ת: אלון
אני עומד ליקראת רכישת אופני "המותג" הראשונות שלי ואני מיטלבת נורא בין:
http://pedalim.co.il/sg_product~690565~65~199.htm# ל-
http://matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E46-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={28224633-031D-4D2B-9634-B6ACD0092E76}
ל-
http://matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={CD98843E-EE46-4A83-B67F-74BCD41293F8}
בבקשה זה דחוף!!! :D
ותודה רבה מראש לכל מי שיעזור :D :D
|