הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2007 2:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קרן עם תוכן  טרק 3700 או 4300
נושא: טרק 3700 או 4300 תאריך: 8/13/2007 2:37:00 PM
מחבר/ת: קרן

אני מתלבטת לגבי שני דגמים של אופני טרק כשהתקציב שלי מוגבל: דגם 3700 WSD שנת 2008 חדשות (1,495 שקל) או 4300 WSD שנת 2007 יד שניה אבל חדשות לגמרי ב1,200 שקל. הבנתי שה-3700 יותר מתאים לרכיבה בפארק מה-4300 שיותר מתאים לשטח. עם ה3700 הרגשתי יותר נוח כי הישיבה יותר זקופה, גם הרכיבה הרגישה יותר חלקה. ה4300 לעומת זאת יותר קלות ובמחיר זול יותר מה-3700 החדשות אני מקבלת אופניים "משוכללות" יותר. אני מניחה שהשימוש העיקרי יהיה רכיבה בפארק אבל אני מתכוונת גם להתחיל לעשות טיול שטח. מה עדיף??




חזרה לפורום