נושא: כנס... תאריך: 8/13/2007 3:36:00 PM
מחבר/ת: טל
אני במחיר הזה הייתי הולך על ה- YAKUZA CHIMPIRA. לי יש את היקוזה ואני ממש מרוצה מהם אני בעצמי עשיתי ניסיון על שתי האופניים והלכתי על היקוזה בגלל שההרגשה עליהם יותר אגרסיבית ואפשר להרגיש את ההבדל גם בבולם בהילוכים ובמעצורים אני ההיתי הולך על הצ´ימפירה. :dead:
|