טקסט הודעת פורום
8/13/2007 3:40:00 PM
טל
גם אני חושב שפדלים
נושא:
גם אני חושב שפדלים
תאריך:
8/13/2007 3:40:00 PM
מחבר/ת:
טל
זה אחלה מקום אני אצלהם במשך שנתיים ואני ממש מרוצה.
הם יעזרו לך אם תלך ויתאימו לך אופניים. בהצלחה :D .
חזרה לפורום