הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2007 3:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל עם תוכן  גם אני חושב שפדלים
נושא: גם אני חושב שפדלים תאריך: 8/13/2007 3:40:00 PM
מחבר/ת: טל

זה אחלה מקום אני אצלהם במשך שנתיים ואני ממש מרוצה.
הם יעזרו לך אם תלך ויתאימו לך אופניים. בהצלחה :D .


חזרה לפורום