טקסט הודעת פורום
| 8/14/2007 9:54:00 AM |
|
נושא: אתה פשוט דואג.. תאריך: 8/14/2007 9:54:00 AM
מחבר/ת: אביב להט
אתה פשוט צריך לדאוג שברגע שאתה מחזיר את הגלגל הדיסק יהיה בדיוק באמצע הקליפר. וכשאתה מוציא אתה פשוט משחרר את השחרור מהיר וזהו לא יותר מזה. אל תתעסק עם כל הקטע הזה של הדיסקים בשביל זה יש מכונאי שיודע את עבודתו. אביב
|
חזרה לפורום |
|
|