הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2007 8:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לירן עם תוכן  כאבים בבטן האמצעית
נושא: כאבים בבטן האמצעית תאריך: 8/14/2007 8:38:00 PM
מחבר/ת: לירן

שלום לכולם
התחלתי לרכב לפני 4 ימים, אני לא בכושר, אני רוכב בערך 4 , 5 ק"מ ביום בשעות הערב.
כשאני מתחיל להתאמץ אחרי זמן קצר מתחיל להיווצר לי כאב בבטן האמצעית.

אני לא יודע אם זה כאב של מאמץ שריר או משהו אחר, אם מישהו מכיר את התופעה ויש לו פתרון בבקשה שירשום תגובה.

תודה רבה
לירן :cool:


חזרה לפורום