טקסט הודעת פורום
| 8/14/2007 10:05:00 PM |
|
נושא: שמע .. תאריך: 8/14/2007 10:05:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
לדעתי אתה לא צריך קסדה מלאה .. אתה יכול לקנות איזה קסדת חצי לשטח טובה וזה אמור להספיק לך. אני אישית היום קניתי קסדה שהיא גם לשטח וגם לכביש ברוזן את מינץ- של חברת giro דגם סקנליין.
|
חזרה לפורום |
|
|