טקסט הודעת פורום
| 8/15/2007 12:34:00 AM |
|
נושא: טיפול גדול לאופני הרים תאריך: 8/15/2007 12:34:00 AM
מחבר/ת: רמי אחדות
שלום לכולם, רציתי לשאול כל כמה ק"מ מבצעים טיפול גדול לאופניים ומה זה כולל ובנוסף מה מומלץ שיהיה לי בכדי לבצע את הטיפול על הצד הטוב ביותר. נ.ב אני רוכב על TREK FUEL 80 (צורפה תמונה לדגם זה) בתודה, רמי :) :)
|
חזרה לפורום |
|
|