הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2007 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים כהן עם תוכן  טיפים בטכניקת עליות...
נושא: טיפים בטכניקת עליות... תאריך: 8/15/2007 12:01:00 PM
מחבר/ת: חיים כהן

לא מצאתי מקום מתאים יותר אז כתבתי כאן. מתנצל מראש. הבעיה שלי היא בעיקר בעליות רציניות: הרבה פעמים כשאני יושב על האוכף כשאני מגיע לעלייה ויש כוח ברגליים, הגלגל הקדמי מתחיל להתרומם לי..מצד שני כשאני נעמד ומדווש בעלייה קשה האחורי מתחיל "לפרפר" על ריק. ואז אני נעצר.
מה עושים? :confused:


חזרה לפורום