הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2007 12:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  כמה טיפים
נושא: כמה טיפים תאריך: 8/15/2007 12:31:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

בעליה רגילה (ללא מכשולים) רצוי לשבת על הקצה הקידמי של הכיסא (לא נעים אבל יעיל), לכופף את המרפקים ולהישען קדימה מעט. כך שרב משקל הגוף נופל על הגלגל האחורי ומאפשר אחיזה. לגבי הבעיה של התרוממות הגלגל הקידמי, הבעיה נובעת מהפעלה לא נכונה של כח. בזמן עליה לרב מאמצים את כל הגוף (גם שרירים שלא ממש צריך) ובכך ללא כונה מוקדמת אתה מושך את הכידון מעלה. מה שצריך זה בעיקר להתאמן על הפעלה מבוקרת של השרירים ולנסות לא למשוך עם שרירי הידים והחזה. מה שקורה זה שעל מנת לייצב את הגוף אתה מכווץ את כל השרירים של פלג הגוף העליון, נסה לייצב עצמך בעזרת שריריי האגן והגב התחתון ובכך לא תמשוך את הכידון קדימה. דרך טובה להכריח עצמך להרפות את שרירי הידיים היא לא לאחוז את הכידון בכח. נסה לנער את האצבעות שלך תוך כדי עליה וכך לא תוכל למשוך את הכידון והגוף שלך ימצא את הדרך לאזן את עצמו ללא הידים. כעיקרון בעליה נדרש מינימום היגוי וכח על הקידון מכיוון שרב המשקל שלך נמצא על הגלגל האחורי.
בהצלחה בעליות!!! :rating:


חזרה לפורום