טקסט הודעת פורום
| 8/15/2007 12:42:00 PM |
|
נושא: האופנים החי טובים הם... תאריך: 8/15/2007 12:42:00 PM
מחבר/ת: ולדי ביקוב
אין אופנים יותר טובים או פחות טובים למשל בישבילי אופנים החי טובים זה ראלי(זה באמת נחון אני קונה מחר ראלי) ובישביל חבר שלי אופני הרים (גם זה אמיתי יש לו כ4 אופני הרים) :giveFinger:
|
חזרה לפורום |
|
|