נושא: תודה נועם תאריך: 8/15/2007 12:48:00 PM
מחבר/ת: חיים כהן
אבל אם אני יושב על הקצה הקדמי של האוכף, מכופף מרפקים ונשען קדימה (כמו שהצעת) המשקל יהיה יותר על הגלגל הקדמי, לא?
הבנתי את ההצעה שלך לגבי הקדמי. באמת אני מרגיש שאני מפעיל כוח עם הידיים על הכידון והוא מתרומם. את זה אני אנסה :rating:
שאלה נוספת, בכל מקרה בעליות לא נעמדים על האופניים?? רק יושבים??
|