הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2007 2:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמנואל מלר עם תוכן  גלגל ביצה
נושא: גלגל ביצה תאריך: 8/16/2007 2:26:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר

כשאני מסובב את הגלגל האחורי באוויר נגרם נידנוד של כל האופניים כאילו הגלגל ביצתי לחלוטין, העניין הוא שגם הדיסק האחורי עולה ויורד?


חזרה לפורום