טקסט הודעת פורום
8/16/2007 2:26:00 AM
עמנואל מלר
גלגל ביצה
נושא:
גלגל ביצה
תאריך:
8/16/2007 2:26:00 AM
מחבר/ת:
עמנואל מלר
כשאני מסובב את הגלגל האחורי באוויר נגרם נידנוד של כל האופניים כאילו הגלגל ביצתי לחלוטין, העניין הוא שגם הדיסק האחורי עולה ויורד?
חזרה לפורום