נושא: מוסיף תאריך: 8/16/2007 10:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
העצות של נועם מצוינות - רק תוספת:
נכון שאלת - אם אני נשען קדימה יותר מדי, יותר משקל יהיה על הגלגל הקדמי, והאחורי יחליק (יפרפר...). בעליות תלולות ממש אני מוצא את עצמי מחפש נקודת איזון בין הזדקרות האופניים (במיוחד באופני ז"ק קצרים - כמו שיש לי) לבין החלקת הגלגל האחורי בעומס. נסיון ישפר את מציאת הנקודה המדויקת - שהיא משתנה, כמובן, לפי אופי העליה.
ועוד כמה תוספות מכאניות: * צמיג אחורי רחב יותר. * לחץ אויר נמוך מעט יותר מאחור. * פרופיל "קרבי" יותר של הצמיג. * שיכוך מלא. * חיבור נעליים לפדלים (SPD) * טכניקה של דיווש "עגול" (ללא מכות כוח)
בהצלחה
|