הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2007 10:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  נשמע כמו עיוות של הציר עצמו
נושא: נשמע כמו עיוות של הציר עצמו תאריך: 8/16/2007 10:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ייתכן שהחישוק מאוזן מושלם, אבל עיוות קטן בציר עצמו עלול בהחלט ליצור נדנוד כזה.
נסה למקד את המבט בקסטה בזמן שהגלגל מסתובב במהירות - האם היא יציבה, או נעה קלות עם סיבוב הגלגל?


חזרה לפורום