טקסט הודעת פורום
| 8/16/2007 10:17:00 AM |
|
נושא: נשמע כמו עיוות של הציר עצמו תאריך: 8/16/2007 10:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ייתכן שהחישוק מאוזן מושלם, אבל עיוות קטן בציר עצמו עלול בהחלט ליצור נדנוד כזה. נסה למקד את המבט בקסטה בזמן שהגלגל מסתובב במהירות - האם היא יציבה, או נעה קלות עם סיבוב הגלגל?
|
חזרה לפורום |
|
|