טקסט הודעת פורום
8/16/2007 2:16:00 PM
רותם ארדמן
אני צריך עזרה
נושא:
אני צריך עזרה
תאריך:
8/16/2007 2:16:00 PM
מחבר/ת:
רותם ארדמן
יש לי קונה סטינקי 2004 ואני רוצה לשים להם בולם של 2005 או של דילוקס
עכשיו השאלה שלי אים זה יתאים לשלדה שלי
תודה מראש לעונים
אותם
חזרה לפורום