הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2007 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם ארדמן עם תוכן  אני צריך עזרה
נושא: אני צריך עזרה תאריך: 8/16/2007 2:16:00 PM
מחבר/ת: רותם ארדמן

יש לי קונה סטינקי 2004 ואני רוצה לשים להם בולם של 2005 או של דילוקס
עכשיו השאלה שלי אים זה יתאים לשלדה שלי
תודה מראש לעונים
אותם


חזרה לפורום