טקסט הודעת פורום
| 8/16/2007 5:18:00 PM |
|
נושא: איפה אני מוצא... תאריך: 8/16/2007 5:18:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס
שלום.
אני זוכר שהיה פה דיון בנושא טיולון לתינוק המתחבר לאופניים מאחור (נגרר). אני מחפש אחד כזה - מעוניין לקנות - ולא מוצא בשום מקום, חדש או משומש.
מישהו יודע איפה מוצאים, כמה עולה?...
|
חזרה לפורום |
|
|