טקסט הודעת פורום
8/17/2007 7:59:00 AM
שמוליק טל
ראיתי אצל סקוט בחיפה
נושא:
ראיתי אצל סקוט בחיפה
תאריך:
8/17/2007 7:59:00 AM
מחבר/ת:
שמוליק טל
נגרר חדש לשני ילדים בסביבות 1200 ש"ח אם אני זוכר נכון.
הגלגלים קצת קטנים, נראה לי 24".
חזרה לפורום