הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2007 7:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק טל עם תוכן  ראיתי אצל סקוט בחיפה
נושא: ראיתי אצל סקוט בחיפה תאריך: 8/17/2007 7:59:00 AM
מחבר/ת: שמוליק טל

נגרר חדש לשני ילדים בסביבות 1200 ש"ח אם אני זוכר נכון.
הגלגלים קצת קטנים, נראה לי 24".


חזרה לפורום