טקסט הודעת פורום
| 8/17/2007 11:31:00 AM |
|
נושא: איזה בולם? מה המהלך? תאריך: 8/17/2007 11:31:00 AM
מחבר/ת: baby x
לכל שלדה ישנן הגדרות של איזה בולם (ואיזה מהלך) היא יכולה לקבל מקדימה.
אפשרות אחת היא להיכנס לאתר של קונה ולבדוק, אפשרות שנייה היא להרים טלפון לסלאלום, היבואנים של קונה בישראל ולהתייעץ איתם.
|
חזרה לפורום |
|
|