נושא: חיפוש רוכב - מגנגנון כושל תאריך: 8/19/2007 12:13:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי
קודם כל אני רוצה לומר שאני מאוד אוהב ונהנה להשתמש באתר
שנית רציתי לדעת למה האופציה לחיפוש רוכב היא פרימיטיבית וכושלת ?
אם אני מחפש רוכב בירושלים אני מקבל 2000+ תוצאות
אין חיפוש לפי שם (הכי בסיסי) , סגנון רכיבה וכ"ו
אני לא יעבור על 100+ עמודים בשביל למצוא מישהו
יש מקום לשיפור
עמרי
|