טקסט הודעת פורום
| 8/19/2007 4:51:00 PM |
|
נושא: בחירת שנת דגם stempjumper תאריך: 8/19/2007 4:51:00 PM
מחבר/ת: צחי
אני מעוניין לקנות stempjumper.הבעיה היא שבשנת 2008 שמגיע בעוד שבוע בערך יש שינויים לעומת 2007.אני מתלבט מאוד איזה שנה לקנות.האם יש למשהו רעיון שיחזק את דעתי?
|
חזרה לפורום |
|
|