נושא: בא לי לבכות תאריך: 8/20/2007 3:17:00 PM
מחבר/ת: יונתן K
"לא היה היגיון לדעתנו לקבוע את זה רק לקטינים ולאפשר את זה למבוגרים, חשבנו שזה מסר לא נכון". אז עכשיו מחילים עלי חוק וקונסים אותי, רק בשביל "לא להעביר מסר לא נכון לקטינים". בשביל זה מעבירים חוק בכנסת. עכשיו הבנתי! אני לא אזרח - אני כלי עזר חינוכי של ועדת התחבורה! גם אי אפשר להסתיר את ההתעלמות הסלקטיבית מטיעוני יותם אביזוהר וד"ר דניאל מישורי, שמתוך כל מה שאמרו, חברי הועדה התיחסו רק לנתון משני על מחקר שהצביע על כך שנהג רכב שומר פחות מרחק מרוכב אופניים עם קסדה. שום טיעון אחר לא נקלט.
ממש מתייחסים לרוכבי אופניים כאילו כולנו ילדים שהח"כים צריכים להחליט איך לחנך.
|