הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2007 8:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נימר עם תוכן  מה דעתכם על אופני Gary Fisher Hoo Koo E Koo
נושא: מה דעתכם על אופני Gary Fisher Hoo Koo E Koo  תאריך: 8/20/2007 8:41:00 PM
מחבר/ת: נימר

רכשתי אותו לא מזמן ורציתי לשמוע דעה עליו

תודות


נימר




חזרה לפורום