טקסט הודעת פורום
8/20/2007 8:41:00 PM
נימר
מה דעתכם על אופני Gary Fisher Hoo Koo E Koo
נושא:
מה דעתכם על אופני Gary Fisher Hoo Koo E Koo
תאריך:
8/20/2007 8:41:00 PM
מחבר/ת:
נימר
רכשתי אותו לא מזמן ורציתי לשמוע דעה עליו
תודות
נימר
חזרה לפורום