נושא: לכבוד ח"כ גלעד ארדן תאריך: 8/21/2007 3:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בתי בת השלוש וחצי רוכבת תמיד עם קסדה. גם יש דוגמא אישית בבית, כך שזה הרבה יותר קל.
לאחרונה, בחופשה במרכז, קנינו לאחיה הקטן קסדה (קנינו גם לה קסדה חדשה, דמוי קרבון...), וראיתי סט מגינים לרולרבליידס. מדדנו, וקנינו. באותו יום יצאנו לסיבוב באיזור המיועד לרכיבת אופניים (גן המעיין בראשל"צ). הילדה, חבושה בקסדה וממוגנת בידיה וברגליה רכבה בגאוה על אופניה, בעת שאחד מגלגלי העזר נכנס לחריץ במדרכה, וגרם להתהפכותה. אשתי נבהלה, אבל הילדה קמה בעליצות, אמרה "איזה מזל שיש לי מגינים", חיכתה שארים את האופניים (שוקלים כמו האופניים שלי, בערך) ורכבה לה לעבר השקיעה, ללא פגע.
אני פונה אליך, ח"כ יקר בהצעה לחייב את כל רוכבי האופניים באשר הם במיגון מלא, כולל כפפות מלאות וצבי-צב. זה ימנע שריטות מרוכבי ישראל, וגם ימנע מרבים מהם להידבק בשריטה של רכיבת שטח.
בברכה, ברמן.
|