טקסט הודעת פורום
8/21/2007 4:44:00 PM
כרמל כשר
HKEK
נושא:
HKEK
תאריך:
8/21/2007 4:44:00 PM
מחבר/ת:
כרמל כשר
יש לי כאלה כבר שנתיים, מאוד מרוצה, נקודת כשל יחידה היא הבולם, לא ממש מציאה
חזרה לפורום