הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/21/2007 4:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כרמל כשר עם תוכן  HKEK
נושא: HKEK תאריך: 8/21/2007 4:44:00 PM
מחבר/ת: כרמל כשר

יש לי כאלה כבר שנתיים, מאוד מרוצה, נקודת כשל יחידה היא הבולם, לא ממש מציאה



חזרה לפורום