טקסט הודעת פורום
8/21/2007 7:33:00 PM
איתי ניסנבוים
מתלבט נורא!!!
נושא:
מתלבט נורא!!!
תאריך:
8/21/2007 7:33:00 PM
מחבר/ת:
איתי ניסנבוים
מה יותר טוב?
Specialized stumpjumper expert (שנה 2005)
או
GT I DRIVE 5 2.0 (שנה 2005)
תודה מראש!!
איתי
חזרה לפורום