נושא: התלבטות בין אופנים תאריך: 8/21/2007 9:56:00 PM
מחבר/ת: רותם ארדמן
שלום אים תוכלו לעזור לי בשאלה שמאוד חשובה לי ודחופה גם. להשתדל לענות רק אים יודעים כי אני לא רוצה שסתם יטעו אותי אז השאלה ככה איזה אופנים יותר טובות או יותר נוחות,יעזור לי חסרונות ויתרונות HARO X6 או IRON HORSE YAKUZ OJIKI איזה אופנים יותר טובות תודה לעונים
|