נושא: ברוך הבא לדיון... תאריך: 8/22/2007 10:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
השאלה הזו עולה מדי פעם בקרב רוכבי AM.
בקיצור: * יותר עמיד - אין דבר כזה. כל קסדה מיועדת לחטוף מכה אחת - ולהיות וחלפת. אין אף קסדת אופניים רב פעמית. * יותר בטוח - מה השאלה? FF נותן כל מה שנותנת חצי-קסדה, והרבה יותר. * יותר נוח - מה שמדדת בחנות ומתאים לך לראש. * מה באמת צריך - תלוי כמה אתה אוהב את הפרצוף שלך. הפרצוף שלי לא משהו, אבל זה הכי טוב שיש לי....
אני אישית עם FF כמעט בכל מסלול, כל השנה. לאחרונה התחלתי לעשות אימוני אינטרוולים על מסלול כביש סגור, וחזרתי אל חצי-קסדה, אבל כל רכיבה שאפילו רק אולי יש סיכוי שיכול להיות דרופ - FF.
כשהלכתי לחפש FF ידעתי שאם היא לא תהיה נוחה היא לא תהיה על הראש, ולקח לי מעל חודשיים למצוא קסדה נוחה, מאווררת ונושמת. שוה את המאמץ. אני לא מרגיש הבדל בין שתי הקסדות חוץ משני דברים: 1. אם נכנס חרק, או אם סתם מגרד באוזן, זה לא נוח. 2. אי אפשר לירוק (אפשר, אבל לא סימפטי...)
בהצלחה
|