הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2007 2:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סיון לזרוביץ עם תוכן  על איזה שעון דופק אתם ממליצים ???
נושא: על איזה שעון דופק אתם ממליצים ??? תאריך: 8/22/2007 2:34:00 PM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ

שלום לכולם.
אני מתלבט בין שני שעונים והייתי רוצה לדעת מה דעתכם :
1. POLAR S725X
2. SUUNTO T6
על מה אתם הייתם הולכים ולמה ???

בברכה סיון.



חזרה לפורום