טקסט הודעת פורום
| 8/22/2007 2:34:00 PM |
|
נושא: על איזה שעון דופק אתם ממליצים ??? תאריך: 8/22/2007 2:34:00 PM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ
שלום לכולם. אני מתלבט בין שני שעונים והייתי רוצה לדעת מה דעתכם : 1. POLAR S725X 2. SUUNTO T6 על מה אתם הייתם הולכים ולמה ???
בברכה סיון.
|
חזרה לפורום |
|
|