טקסט הודעת פורום
| 8/23/2007 2:41:00 PM |
|
נושא: להיפך תאריך: 8/23/2007 2:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
עם נעלי רכיבה מחוברות לפדלים תהיה משמעות גדולה יותר לדיווש עגול, ויהיה לך נוח עוד יותר לדווש לאורך זמן בישיבה.
בעמידה אפשר לדחוף יותר כח, אבל זה בפירוש לא יעיל מבחינת השקעת האנרגיה.
|
חזרה לפורום |
|
|