הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2007 10:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ברקוביץ עם תוכן  טיפול תקופתי בולם קידמי
נושא: טיפול תקופתי בולם קידמי תאריך: 8/23/2007 10:01:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ

אני רוכב על בולם מסוג rockshock psylo.
את האופניים שלי קניתי יד שנייה (מודל 2004) לפני חצי שנה ואין לי מושג
אם הבעלים הקודמים ביצעו טיפול תקופתי בבולם.
הבולם כרגע עובד נהדר ולא עושה בעיות.
האם כדאי לי למרות זאת לבצע טיפול תקופתי למנוע בעיות עתידיות.
בנוסף מה כולל בכלל הטיפול התקופתי, כל כמה זמן יש לבצעו
ומה עלותו הממוצאת (כמובן תלוי בסוג הבולם).
תודה.


חזרה לפורום