טקסט הודעת פורום
8/25/2007 10:57:00 PM
ערן y
שדרוג בולם קידמי
נושא:
שדרוג בולם קידמי
תאריך:
8/25/2007 10:57:00 PM
מחבר/ת:
ערן y
יש
יש לי באופנים Sontour sr 100 קפיץ
וברצוני לשדרג ל Sontour Duro 130 שמן
אני רוכב קצת אגרסבי האם זה יכול לשדרג אותי או ללא שינוי
חזרה לפורום