טקסט הודעת פורום
| 10/22/2002 5:24:00 PM |
|
נושא: עוד שאלה... תאריך: 10/22/2002 5:24:00 PM
מחבר/ת: חנית
אכן ראיתי את הציון לגבי חוק ה100%. תהייתי היא - איך ייתכן שאיה נעקפה בסיבוב שלם ושני לא - כששני הגיעה 20 דקות אחרי איה (ממש לא ברור לי אישית)
|
חזרה לפורום |
|
|