הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2007 8:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חן כהן עם תוכן  עובש
נושא: עובש תאריך: 8/26/2007 8:30:00 AM
מחבר/ת: חן כהן

למיטב ידיעתי אין דרך לנקות,
אני אמליץ לך איך לשמור שזה לא יקרה בשקית חדשה,
לאחר כל רכיבה שטוף את שקית השתיה והכנס אותה למקפיא,
במקפיא חיידקים לא יכולים להגיע או להתפתח ולכן זה גם טוב בריאותית,
אני גם ממלא את השקית ברבע מים לפני ההקפאה ואז רק מוסיף מים רגילים
והמים קרים כל הרכיבה,
תנסה ותפדבק.
חן


חזרה לפורום