נושא: לא ממש שדרוג תאריך: 8/26/2007 9:16:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא כתבת מהו הבולם שיש לך כרגע (100מ"מ יש ללא מעט דגמים שלהם...), אבל יש להניח שאכן, הדורו בנוי מאסיבי יותר, וכנראה יעמוד טוב יותר בהתעללות. אם זו הכונה, סבבה.
העניין הוא שמבחינת איכות השיכוך אין כאן שדרוג של ממש.
אם מדובר בהשקעה נמוכה (מאה-מאתיים ש"ח) - לך על זה, ולו רק למען התדמית. אם אתה משקיע כמה מאות ש"ח ומעלה - עדיף להשקיע במשהו שגם ישדרג את איכות השיכוך - שהיא חשובה יותר ומורגשת יותר מאורך מהלך או מהתכונה החמקמקה של עמידות המזלג.
בהצלחה
|