נושא: משקל הרוכב פחות משמעותי תאריך: 8/26/2007 1:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מאוד מאוד חשובה דרך החלפת ההילוכים. http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=725
המדיד מודד פשוט את האורך. כשחוליות השרשרת מתארכות במידה מסוימת, זה מתחיל לפגוע בקסטה. יש לי חבר שמחליף כל 1500ק"מ. אני סוחב לפחות 3000 על שרשרת, ושמעתי על כאלה שמצהירים שעברו את זה בהרבה.
לגבי מידת ההתארכות - אני מניח שההגיון הוא שהקסטה כבר שחוקה מעט ממילא, אבל זו חוכמה קטנה מאוד. אם כבר אתה עובד עם מדיד - עבוד לפי ההוראות. אין ספק גם שעבודה עם מדיד היא הדרך הטובה ביותר לנצל את השרשרת ועדיין להינות מביצועים טובים.
עוד קצת פרטים ותיאור הפעולה: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=189
בהצלחה
|