נושא: KHS 204 או Haro R5 תאריך: 8/27/2007 6:58:00 PM
מחבר/ת: יבגני קנפל
שלום לכולם. אני בוחר אופניים שיכוך מלא ראשונות (כרגע אני רוכב על זנב קשיח). אני רוכב בעיקר XC אבל רוצה להתחיל גם דברים טכניים כמו קפיצות לא גבוהות ומדרגות. התקציב הוא 6000 ש"ח כרגע שמתי עין על KHS XC 204 ועל HARO SHIFT R5. מה תוכלו להמליץ?
|