הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2007 11:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מנור צבי עם תוכן  haro r5
נושא: haro r5 תאריך: 8/27/2007 11:36:00 PM
מחבר/ת: מנור צבי

מבין שני הדגמים הייתי הולם על הharo r5 משום שהם בעלי מכלולים ברמה גבוהה וגיאומטריה נוחה לנסיעה "חצי אגרסיבית" (קפיצות וכדומה). בתוספת תקציב קטנה יחסית הייתי קונה ספשילייזד fsr שהינם בעלי מכלולים ברמה נמוכה יחסית אך בעלי שלדה נוחה בטירוף ומתלה גאוני


חזרה לפורום