הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2007 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה ff עם תוכן  מה כל כך גאוני במתלה??
נושא: מה כל כך גאוני במתלה?? תאריך: 8/28/2007 4:26:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff

אולי החלק השיווקי שלו. כמתלה הוא רחוק מגאוניות.ובטח לא יותר טוב משתי האופציות המוזכרות.....אבל אני מסכים איתך שפער עלות תועלת הוא גאוני מצד היצרן.



צביקה


חזרה לפורום