טקסט הודעת פורום
| 8/28/2007 4:26:00 PM |
|
נושא: מה כל כך גאוני במתלה?? תאריך: 8/28/2007 4:26:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff
אולי החלק השיווקי שלו. כמתלה הוא רחוק מגאוניות.ובטח לא יותר טוב משתי האופציות המוזכרות.....אבל אני מסכים איתך שפער עלות תועלת הוא גאוני מצד היצרן.
צביקה
|
חזרה לפורום |
|
|