טקסט הודעת פורום
8/28/2007 10:10:00 PM
Tbone s
לא מכיר מדניה, אבל יש את שביל העיזים
נושא:
לא מכיר מדניה, אבל יש את שביל העיזים
תאריך:
8/28/2007 10:10:00 PM
מחבר/ת:
Tbone s
מתחיל בתחתית סורוקה ומגיע לטירה
חזרה לפורום