הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2007 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tbone s עם תוכן  לא מכיר מדניה, אבל יש את שביל העיזים
נושא: לא מכיר מדניה, אבל יש את שביל העיזים תאריך: 8/28/2007 10:10:00 PM
מחבר/ת: Tbone s

מתחיל בתחתית סורוקה ומגיע לטירה


חזרה לפורום