נושא: לא כל כך הבנתי - אתה מותר על טיולים? תאריך: 8/29/2007 11:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני רוכב על מונגוס פיירבול, ועושה איתם יותר XC מאשר קפיצות. הגיאומטריה שלהם דומה לגיאומטריה של XC עד להפתיע. מובן שהם כבדים יותר מאופני XC, אבל זה המחיר....
בקיצור, לא נראה לי שאתה חייב לותר על הטיולים. קסדה, לעומת זאת, כדאי לרכוש אחת נוספת שתתאים לאקסטרים (FF או 3/4).
|